Silentreload

Wednesday, April 6, 2011

Apakah SAYS.my




SAYS.my adalah komunitas warga Malaysia yang memilih hal menarik untuk berkongsi di media sosial (Facebook, Twitter, blog) dan mendapatkan ganjaran dengan wang tunai dan hadiah untuk melakukannya! Setiap Malaysia yang menggunakan media sosial boleh menyertai.

sebuah tempat yang penuh dengan idea-idea, pendapat dan tenaga ... yang sebenarnya boleh membuat perbezaan



Apakah misi says.my?

SAYS.my percaya bahawa dengan bermanfaat lebih pengguna media sosial, lebih banyak orang akan digalakkan untuk mengambil tindakan - tindakan yang boleh mempengaruhi atau mengubah sesuatu! Setelah semua, semua tindakan yang berguna harus dihargai. Dan untuk mendapatkan penghargaan ini, rakan SAYS.my dengan perniagaan dan pemimpin untuk mencipta sebuah platform hadiah untuk semua pengguna media sosial.

Misi di sini adalah untuk bekerja dengan sebanyak anugerah rakan mungkin untuk membuat kempen yang berharga dan pengalaman selama sekurang-kurangnya 1 juta anak muda di Malaysia pada tahun 2011.

Bagaimana cara menyertai SAYS.my?

Caranya dengan 2 langkah mudah sahaja...

Yang perlu anda lakukan hanya klik pada "Daftar Sekarang" butang di www.says.my dan isi borang tersebut:

1. Alamat Email tetap.
(Tip: anda guna lah email yang sering anda gunakan kerana anda tidak akan terlepas sebarang promosi menarik )

2
. Negara

Segera setelah itu, anda akan menerima link pengaktifan di peti masuk e-mel anda. Hanya klik pada link untuk mengaktifkan akaun SAYS.my anda & anda telah selesai! (Dalam kes anda tidak mendapatkan e-mel pengaktifan di peti masuk, sila semak pada bahagian spam. Mungkin bersembunyi di sana)


kalau berminat nak daftar anda boleh klik gambar dibawah ye...

0 comments:

Post a Comment

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More